Podatki i księgowość
16/08/2013
- prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość),
- prowadzenie rozliczeń przychodów z najmu nieruchomości polskich i zagranicznych,
- kontrola dokumetów pod względem formalnym i rachunkowym oraz bieżaca ewidencja operacji gospodarczych,
- prowadzenie ryczałtu ewidencjonowanego,
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR),
- prowadzenie ewidencji dla celów podatku VAT,
- sporządzanie deklaracji podatkowych ( PIT, VAT, CIT, AKC),
- sporządzanie sprawozdań dla celów GUS, NBP oraz inne,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia w tym naliczanie odpisów amortyzacyjnych,
- prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów,
- wyprowadzanie zaległości księgowych i podatkowych,
- udzielanie konsultacji księgowych w zakresie prawidłowego dokonywania operacji gospodarczych,
- pomoc w otwieraniu działalności gospodarczej,
- otwarcie ksiąg rachunkowych na dzień rozpoczęcia działalności,
- opracowanie i wdrożenie zasad rachunkowości jednostki, w tym zakładowego planu kont,
- tworzenie polityki rachunkowości,
- opracowywanie procedur obiegu dokumentów,
- monitorowanie i stała analiza kosztów i przychodów,
- monitorowanie zobowiązań i należności, (potwierdzenia sald),
- prowadzenie analizy przepływów finansowych, raporty cash-flow,
- zamykanie i otwierania kolejnych lat działalności,
- uczestnictwo w kontrolach podatkowych,
- przygotowywanie przelewów z tytułu zobowiazań podatkowych,
- rozliczanie właścicieli,
- sporządzanie raportów rocznych i miesięcznych,
- rozliczanie z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
- sporządzanie sprawozdań finansowych – bilansu, rachunku zysków i strat, informacji dodtakowej,
- sporządznie sprawozdań statystycznych,
- przygotowywanie specjalistycznych kalkulacji dla potrzeb zarządczych po analizie potrzeb firmy,